|
| Autor | Wiadomość |
---|
Wiek : skończona osiemnastka. Zawód : rzeźnik, zajmuje się też szmuglowaniem. Przy sobie : kurs pierwszej pomocy, zwiększenie szansy na powodzenie podczas walki wręcz oraz zwiększenie szansy na skuteczną obronę. Obrażenia : psychiczne? Za mało miejsca.
| Temat: hehehelmans Sob Sie 23, 2014 12:30 am | |
| dzień dobry wieczór noc! <3 trochę już tutaj trybucę, więc może wypadałoby się przywitać zanim Even zginie na Arenie. jestem Olka. nie Olcia, Aleksandra, Olunia, Olusia, a już – broń borze zielony i szumiący – nie Oleńka. po prostu Olka lub Ola. żyję sobie niemal dwadzieścia lat (choć według metryki wciąż jeszcze trwam w stanie zawieszania pomiędzy ostatnim naście a okrągłą dwudziestką). a studiuję (jestem po pierwszym roku) w Krakowie. definitywnie zaliczam się do grona tych bardzo nieogarniętych życiowo osób. w sensie: przybywam na miejsce spotkania dzień wcześniej, myląc na dodatek ulicę. w żaden sposób nie idzie się też ze mną skontaktować, bo telefonu zazwyczaj używam, gdy skrajnie tego potrzebuję (albo jako budzika). w innym przypadku jest wyłączony/nienaładowany (podejrzewam, że to mój królik wpieprza te wszystkie ładowarki, ale jeszcze nigdy nie przyłapałam go na niestrawności). to może przejdę już do zainteresowań, żeby się za bardzo nie rozwodzić na temat tego, jaka ze mnie ofiara losu. i że przegrałam życie. no więc wiadomo, muzyka. słucham niemal wszystkiego (chociaż rap, techno i disco z pola odpadają). nie zarzucę Was hipsterskimi nazwami, bo raczej lubuję się w klasyce (w sensie, że stary, dobry rock, pop, hard rock, punk i metal) i muzyce klasycznej. bywam też dość często na koncertach. a pogo pod sceną (koniecznie w glanach) jara mnie wciąż tak bardzo jak za czasów liceum. czytam najczęściej literaturę podróżniczą, historyczną i fantastykę. kocham też sięgać do polskiej poezji XX-ego wieku. co do filmów, to oglądam je maniakalnie. czasem jakieś szmiry na odmóżdżenie też wpadną, wiadomo. za dużo by pisać, więc po prostu: