|
| Dobra, to ja też, ja też! | |
| Autor | Wiadomość |
---|
Wiek : 21 Przy sobie : czarna, skórzana torba, a w niej: fałszywy dowód tożsamości, mapa podziemnych tuneli, wytrych, medalik z kapsułką cyjanku, nóż ceramiczny, zapalniczka, paczka papierosów, leki przeciwbólowe, latarka z wytrzymałą baterią Obrażenia : złamane serce
| Temat: Dobra, to ja też, ja też! Sro Maj 29, 2013 10:55 pm | |
| W sumie Lumi zapoczątkowała temat, to głupio mi tu czegoś nie napisać. Głupio mi też napisać, bo wiem, że są tu ludzie, którzy wiedzą o mnie więcej, niż ja sama, ale trudno, po prostu wyjdźcie z tego tematu i się ze mnie nie śmiejcie. :c
A teraz serio! Jestem Asia, szerzej znana jako Ashe, więc jeśli gdzieś spotkacie osóbkę o tym nicku, to na 99% jestem to ja. Mam prawie dwadzieścia jeden lat (celowo piszę to słowami, żeby się tak nie rzucało w oczy, ćś), mieszkam sobie w Rzeszowie i od dwóch lat studiuję budownictwo. Co mnie do tego podkusiło - nie wiem, nie wnikajmy.
Jestem beznadziejnym przypadkiem nołlajfa, który musi wejść na forum zaraz po tym, jak wstanie, jak dotrze na uczelnię, na nudnym wykładzie, jak wróci do domu i zanim pójdzie spać (co zazwyczaj następuje o podejrzanych politycznie porach). Stawiam sobie za cel znać z imienia wszystkich userów forum i chciałabym, żeby wszyscy się tu dobrze czuli, więc czasem mogę być nadgorliwa - wybaczcie. Mam milion pomysłów na minutę i czasem zdarza mi się je realizować, zanim na dobre się wykrystalizują. Jestem też patentowanym leniem, wszystko robię na ostatnią chwilę, najlepiej - kilka godzin przed deadline'em. Albo kilka godzin po. Ewentualnie kilka dni. Whatever.
Oprócz tego kocham książki i kocham seriale. I dobre filmy. I te mniej dobre też. I chyba wystarczy, bo już i tak wszyscy śpicie. <3 |
| | | Wiek : 19 Zawód : Prywatny ochroniarz Przy sobie : Komórka, nóż ceramiczny, dowód tożsamości, klucze do mieszkania Obrażenia : Implant w prawej nodze, częściowa amnezja - obrażenie trwałe.