|
| Żeby nie było, że mnie nie ma. | |
| Autor | Wiadomość |
---|
| Temat: Żeby nie było, że mnie nie ma. Pon Cze 17, 2013 10:36 pm | |
| Suche fakty cz. 1:
Imię: Aga (nawet nie próbujcie do mnie mówić Agnieszka po posiekę i zjem!)
Co robię?: Studiuję zarządzanie
Seriale: Chirurdzy, GoT, Prison Break
Filmy: LOTR, Harry Potter, Piraci z Karaibów, Batman, Iron Man, Avngers, Kapitan Ameryka, Hulk, Skarb Narodów, Noc w Muzeum, Ja ty i On, 50 Pierwszych Randek, Hobbit... Sporo tego. Nie pamiętam.
Muzyka: System of a Down, Billy Talent, Rammstein, Korn, Linkin Park, Empire of the Sun, The Piano Guys, Peter Gabriel, Sting, Phil Collins, Rod Stewart, Marilyn Manson, Papa Roach... i wiele innych.
Więcej suchych faktów w następnym odcinku... |
| | | Wiek : 23 Zawód : Architekt z ramienia rządu i archiwistka w jednym Przy sobie : Dokumenty, telefon, scyzoryk, odtwarzacz mp3, notes Znaki szczególne : długie, rude włosy, siatki blizn na nadgarstkach, ledwo widoczne blizny na nozdrzach
| Temat: Re: Żeby nie było, że mnie nie ma. Pon Cze 17, 2013 10:38 pm | |
| Ulubiona postać z GoT? Czytałaś książki? Ulubiony odcinek? Co sądzisz o shipowaniu Daenerys z Jonem Snow?
|
| | | Wiek : 17 lat Zawód : Uczennica
| Temat: Re: Żeby nie było, że mnie nie ma. Pon Cze 17, 2013 10:52 pm | |
| postać z GoT? Z początku to była Dany, ale teraz zdecydowanie Tyrion <33 Jego teksty mnie rozwalają xD Książek nie czytałam, bo nie miałam czasu, ale teraz przez lipiec i sierpień trochę poczytam :) Ulubiony odcinek... W tej chwili przedostatni w trzeciego sezonu. Walder Frey rządzi! xD A tak z całości to w sumie najbardziej mi się podobał odcinek w którym zginął brat Dany <3
Nie wiem kto wymyślił ten ship. Co prawda nawet do siebie pasują trochę... |
| | | Wiek : 23 Zawód : Architekt z ramienia rządu i archiwistka w jednym Przy sobie : Dokumenty, telefon, scyzoryk, odtwarzacz mp3, notes Znaki szczególne : długie, rude włosy, siatki blizn na nadgarstkach, ledwo widoczne blizny na nozdrzach