Aby urozmaicić rozgrywkę i w pewien sposób nagrodzić najaktywniejszych użytkowników, postanowiliśmy wprowadzić system punktowy. Krótko mówiąc, za udzielanie się w fabule, przyznawane będą Wam tzw. Punkty Mistrza Gry (dalej: PMG), za które będziecie mogli wykupić przedmioty i specjalne prawa dla Waszej postaci. Rzeczy, które znajdują się w sklepiku można otrzymać tam i tylko tam. Ale żeby nie było tak ciężko, po oddaniu Karty Postaci, otrzymujecie na start 500 PMG do dowolnego zagospodarowania - żeby Wasz bohater nie startował z niczym.
Punkty przydzielane są za:
Kartę Postaci + 500 PMG Posty fabularne + 2 PMG/post Założenie retrospekcji + 20 PMG Wpisy w retrospekcjach + 5 PMG/wpis Założenie relacji + 10 PMG Udział w misjach i eventach (ilość punktów ustala Mistrz Gry)
Dodatkowo, administracja zastrzega sobie prawo do nagrodzenia bonusowymi punktami użytkowników wyjątkowo aktywnych bądź wyróżniających się.
W razie jakichkolwiek wątpliwości, nie bójcie się pytać!
Sklepik Mistrza Gry
System punktowy
Punkty, zdobyte podczas gry, możecie wymieniać na przedmioty bądź inne rzeczy, uatrakcyjniające rozgrywkę. Ze względu na rozbieżności w sytuacji życiowej mieszkańców Kapitolu, poszukiwanych, czy członków Rządu, ceny zostały zmodyfikowane, by zachować chociaż część realizmu.
Aby wymienić punkty na dowolną rzecz, wystarczy napisać pod tym postem. Punkty zostaną odjęte, a zakupiony przedmiot wpisany w pole 'Ekwipunek' w profilu.
Sklepik będzie z czasem powiększany. Jeśli macie jakieś propozycje odnośnie tego, co mogłoby się w nim znaleźć - piszcie do administracji.
Następującymi kolorami są oznaczone ceny dla poszczególnych grup społecznych:
bezprawni wolni obywatele rząd
Żywność i używki
butelka dowolnego alkoholu
70 PMG **
20 PMG
20 PMG
morfalina (1 gram) tabletki lub w płynie
100 PMG
80 PMG
50 PMG
dowolny narkotyk (1 gram)
110 PMG
90 PMG
60 PMG
żywność ***
50 PMG
0 PMG
0 PMG
paczka papierosów (20 sztuk)
70 PMG
20 PMG
20 PMG
paczka cygar (5 sztuk)
80 PMG
30 PMG
30 PMG
*** zerowana po miesiącu od wykupienia, w skład wchodzi sześć dowolnych składników, dopasowanych do realiów burzonego getta (o homarach i krewetkach możecie pomarzyć)
Broń
4 bełty
50 PMG
30 PMG
20 PMG
6 strzał
60 PMG
40 PMG
30 PMG
gaz pieprzowy
80 PMG
50 PMG
50 PMG
para kastetów
80 PMG
50 PMG
50 PMG
zdobiony sztylet
90 PMG
60 PMG
60 PMG
nóż ceramiczny
100 PMG
80 PMG
80 PMG
7 zatrutych strzałek
120 PMG
90 PMG
80 PMG
łuk i 6 strzał
180 PMG
100 PMG
90 PMG
kusza i 4 bełty
190 PMG
110 PMG
100 PMG
broń palna*
250 PMG
200 PMG
100 PMG
magazynek z 15 nabojami*
200 PMG
120 PMG
50 PMG
paralizator
250 PMG
200 PMG
100 PMG
zestaw mini bomb dymnych (5 szt.)
600 PMG
500 PMG
400 PMG
granat hukowy
600 PMG
500 PMG
400 PMG
Elektronika
opakowanie baterii (4 sztuki)
70 PMG
15 PMG
10 PMG
telefon komórkowy
0 PMG
0 PMG
pendrive
50 PMG
50 PMG
drukarka 3D
50 PMG
50 PMG
aparat fotograficzny
170 PMG
90 PMG
90 PMG
kamera
200 PMG
120 PMG
120 PMG
odbiornik radiowy
170 PMG
90 PMG
90 PMG
krótkofalówka
150 PMG
80 PMG
80 PMG
mały akumulator
150 PMG
100 PMG
100 PMG
nadajnik GPS
150 PMG
100 PMG
100 PMG
tablet
100 PMG
100 PMG
laptop
120 PMG
120 PMG
alarm mieszkaniowy
200 PMG
200 PMG
holo stół {klik!}
300 PMG
250 PMG
Survival
tabletki do uzdatniania wody (3 sztuki)
80 PMG
10 PMG
10 PMG
paczka zapałek
30 PMG
10 PMG
10 PMG
zapalniczka
40 PMG
20 PMG
20 PMG
zwój liny
40 PMG
30 PMG
30 PMG
scyzoryk wielofunkcyjny
60 PMG
40 PMG
40 PMG
latarka z wytrzymałą baterią
60 PMG
40 PMG
40 PMG
zestaw do kamuflażu
80 PMG
50 PMG
50 PMG
wytrych
80 PMG
50 PMG
50 PMG
łom
80 PMG
50 PMG
50 PMG
mini laser do cięcia metalu
150 PMG
80 PMG
80 PMG
lornetka
<
90 PMG
70 PMG
70 PMG
śpiwór
100 PMG
50 PMG
50 PMG
namiot
150 PMG
80 PMG
80 PMG
noktowizor
150 PMG
80 PMG
80 PMG
spadochron
160 PMG
100 PMG
90 PMG
Artykuły medyczne
zestaw bandaży (5 sztuk)
50 PMG
10 PMG
10 PMG
zestaw plastrów (5 małych, 5 dużych)
50 PMG
10 PMG
10 PMG
woda utleniona
80 PMG
10 PMG
10 PMG
leki przeciwbólowe (6 tabletek)
80 PMG
50 PMG
50 PMG
apteczka***
100 PMG
70 PMG
60 PMG
antybiotyk (3 tabletki)
110 PMG
90 PMG
80 PMG
*** zestaw bandaży (5 sztuk) i plastrów (10 sztuk), zestaw gaz (6 sztuk), woda utleniona, rękawiczki jednorazowe, nożyczki, chusta trójkątna
Inny ekwipunek
karty do gry
40 PMG
10 PMG
10 PMG
kapsułka z wyciągiem z łykołaków
70 PMG
30 PMG
30 PMG
medalik z małą ampułką cyjanku w środku
70 PMG
30 PMG
30 PMG
opakowanie prezerwatyw (3 szt.)
80 PMG
50 PMG
50 PMG
fałszywy dowód tożsamości **
200 PMG
120 PMG
50 PMG
kamizelka kuloodporna*
200 PMG
120 PMG
50 PMG
w pełni skompletowany mundur żołnierza*
700 PMG
400 PMG
300 PMG
mapa podziemnych tuneli **
150 PMG
100 PMG
100 PMG
pierścionek zaręczynowy
200 PMG
120 PMG
120 PMG
rower
170 PMG
100 PMG
100 PMG
motocykl
400 PMG
300 PMG
250 PMG
samochód
500 PMG
400 PMG
350 PMG
Umiejętności i przywileje
wykonanie niepodsłuchiwanej rozmowy telefonicznej
70 PMG
50 PMG
0 PMG
prawo jazdy
100 PMG
70 PMG
70 PMG
kurs pierwszej pomocy
80 PMG
80 PMG
80 PMG
kurs pilotażu samolotów i poduszkowców
150 PMG
100 PMG
zezwolenie na posiadanie broni*
200 PMG
0 PMG
wyleczenie z przewlekłej choroby
120 PMG
100 PMG
100 PMG
zabicie postaci przeznaczonej na odstrzał
100 PMG
100 PMG
100 PMG
wydanie postaci z listy poszukiwanych **
100 PMG
100 PMG
100 PMG
pozwolenie na jednorazowe opuszczenie Kapitolu
150 PMG
100 PMG
jednorazowa i nieodwracalna możliwość zmiany wyglądu
250 PMG
250 PMG
250 PMG
zakup kolejnej nieruchomości**
500 PMG
450 PMG
możliwość awansu**
150 PMG
150 PMG
150 PMG
posiadanie Informatora w dowolnym Dystrykcie***
200 PMG
180 PMG
*żołnierze otrzymują automatycznie ** wykupienie należy fabularnie uzasadnić *** 10% zniżki dla postaci pochodzącej z danego Dystryktu, konieczne uzasadnienie
Kod:
[b]Postać[/b]: imię i nazwisko kupującego [b]Zakupy[/b]: kupowane przedmioty [b]Uzasadnienie[/b]: wpisywane, gdy kupowany przedmiot tego wymaga [b]Łączna suma PMG[/b]: PMG za wszystkie kupowane przedmioty
Corinne Lancaster
Wiek : 31 lat Zawód : wiceminister Kultury & bizneswoman Przy sobie : klucze, dokumenty, telefon, nóż motylkowy. Obrażenia : złamany kręgosłup moralny, początki leukopenii
Postać: Corinne Lancaster Zakupy: wyleczenie z przewlekłej choroby Uzasadnienie: fabularnie w szpitalu się ofc pojawię, ale nie chcę iść w stronę białaczki, a raczej wyleczenia, także no ;3 Łączna suma PMG: za darmo, chyba coś wygrałam
Zrobione! C.
Gwen Arrington
Wiek : 28 lat Przy sobie : medalik z małą ampułką cyjanku w środku, pendrive, laptop, telefon komórkowy, nóż ceramiczny
Postać: Gwen Arrington Zakupy: zmiana wizerunku na Marine Vacth Uzasadnienie: bo mogę Łączna suma PMG:250PMG, ale że Hju sobie wygrał, to Gwen z tej nagrody skorzysta
Zrobione! C.
Victor Blythe
Wiek : 27 Zawód : Strażnik Pokoju Przy sobie : leki przeciwbólowe, telefon komórkowy, broń palna, magazynek z 15 nabojami, zezwolenie na posiadanie broni
Dobra, to ja bym prosiła o przelanie punktów z postaci na postać: Z Mayi Griffin (955PMG) - 500PMG na Victora B, 455PMG na Gwen Arrington Z Laury Ginsberg (460PMG)[jeśli się kwalifikuje, jak nie to zignorujcie] - 230PMG na Victora, 230PMG na Gwen Dziękuję bardzo <3
Zrobione! C.
Previa Benner
Wiek : 30 lat Zawód : Strażnik Pokoju || pani oficer Przy sobie : broń palna, magazynek z piętnastoma nabojami, w pełni skompletowany mundur żołnierza, telefon, paczka papierosów, zapalniczka, nóż ceramiczny, krótkofalówka, antybiotyk (3 tabletki) Znaki szczególne : blizny na dłoniach, szaleństwo w oczach, dziura zamiast serca Obrażenia : ogólne osłabienie (boli mnie głowa i nie mogę spać ♫)
Postać: Previa Benner Zakupy: możliwość awansu Uzasadnienie: profilaktycznie Łączna suma PMG: bo śmiech to zdrowie!
Zrobione! C.
Valerius Ian Angelini
Wiek : 24 Zawód : Szeregowy Przy sobie : bron palna z magazynkiem, przepustki, latarka, prawo jazdy, telefon, scyzoryk i zapalniczka Znaki szczególne : blizny na plecach, tatuaże: jeden nad lewym nadgarstkiem i jeden na plecach Obrażenia : ogólne osłabienie
Postać: Valerius Ian Angelini Zakupy: magazynek z nabojami (na wszelki wypadek do sesji ; )) Łączna suma PMG: 1232PMG-50PMG=1182PMG
Zrobione! C.
Catrice Tudor
Wiek : 20 Zawód : Strażnik Pokoju [dawniej morderca] Przy sobie : Mundur, kamizelka kuloodporna, krótkofalówka, telefon komórkowy. Broń palna, dwa magazynki, paralizator, Znaki szczególne : BIały mundur, długie włosy, słodki uśmiech, zawiązany czarny męski krawat na prawym nadgarstku Obrażenia : -