Temat: Zadania Mistrza Gry Pią Lis 14, 2014 11:03 pm
Zadania Mistrza Gry
Zasady
1. Zadanie ogólne może wykonać każdy gracz, który ma zaakceptowaną Kartę Postaci. 2. Można jednocześnie wykonywać nieograniczoną ilość zadań ogólnych. 3. Zadań ogólnych nie trzeba 'brać' - po prostu wybieracie je z listy, wykonujecie, a następnie piszecie w tym temacie, że je wykonaliście, obowiązkowo wklejając link do rozgrywki. Po dodaniu Wam punktów, Wasz post o wykonaniu zostanie usunięty. 4. Jeśli macie jakieś propozycje na zadania - śmiało, piszcie. 5. Każde zadanie może być wykonywane tylko raz w tygodniu; dopiero po jego upływie możecie otrzymać punkty za ponowne jego wykonanie.
Zadania
1. Odnów stare więzi i skontaktuj się z dawnym przyjacielem. 4 PMG 2. Stuknij kogoś samochodem. Wdaj się w sprzeczkę odnośnie 'po czyjej stronie leżała wina'. 5 PMG 4. Odwiedź kogoś spontanicznie w mieszkaniu. 5 PMG 5. Zaproś kogoś do siebie. 4 PMG 6. Umów się na imprezę. 4 PMG 7. Wdaj się we flirt z kimś, kogo słabo znasz. 6 PMG 8. Pocałuj kogoś. 8 PMG 9. Wdaj się w bójkę. 8 PMG 10. Odwiedź osobę, która mieszka najbliżej (liczy się kolejność na liście mieszkań). 6 PMG 11. Pomyl mieszkania i próbuj wejść do cudzego. 4 PMG 12. Spoliczkuj kogoś. 6 PMG 13. Wyznaj komuś miłość. 8 PMG 14. Zdobądź wroga. 6 PMG 15. Zwyzywaj kogoś. 6 PMG 16. Pokłóć się o swój obiekt westchnień. 7 PMG 17. Oświadcz się. 10 PMG 18. Ukradnij coś. 5 PMG 19. Weź udział w przyjęciu. 2 PMG 20. Zorganizuj przyjęcie. 4 PMG 21. Nakrzycz na kogoś, na kim Ci zależy. 4 PMG 22. Zorganizuj lub weź udział w demonstracji. 8 PMG 23. Upij się. 3 PMG 24. Zrób zakupy. 2 PMG 25. Wykonuj fabularnie zawód. 8 PMG 26. Pokłóć się z rodziną. 5 PMG 27. Namaluj w widocznym miejscu rewolucyjne hasło (dla co najmniej dwóch osób, rozgrywka powyżej 2 postów na głowę). 10 PMG 28. Wypowiedz się głośno w miejscu publicznym na temat polityki Tibalta Adlera i rozpocznij dyskusję. 10 PMG 29. Urządź przyjęcie dla minimum 5 gości, podczas którego poruszone zostaną tematy polityczne i/lub społeczne*. 5 PMG dla gości, 10 PMG dla gospodarza 30. Wybij szyby w samochodzie osoby publicznej (członka grupy 'the Leaders'). 5 PMG 31. Wyślij bombonierkę prezydentowi (odwiedź cukiernię). 5 PMG 32. Zostaw obraźliwą wiadomość głosową na telefonie rządowca. 5 PMG 33. Dokonaj wizytacji/przeszukania (dla grupy ' the Leaders', rozgrywka powyżej 2 postów). 10 PMG 34. Wydaj nakaz eksmisji (rozgrywka powyżej 2 postów). 10 PMG 35. Zdobądź informatora w przeciwnym obozie (fabularnie rozegraj finalizujące spotkanie). 20 PMG 36. Śledź kogoś (rozgrywka powyżej 2 postów). 10 PMG 37. Rozbij spisek (konieczna konsultacja z MG). 25 PMG 38. Dostarcz coś nielegalnie Bezprawnemu. 8 PMG 39. Skontroluj komuś dokumenty. 5 PMG 40. Wybierz się na patrol (dla szeregowych i Strażników Pokoju, 2-3 osoby w grze). 5 PMG 41. Weź udział w ćwiczeniach/musztrze (dla szeregowych, oficerów i podoficerów). 5 PMG 42. Namów kogoś na wyrażenie poparcia dla rządu (w postaci darowizny). 10 PMG
* może to być rozmowa o nowym wydaniu CV, wymiana zdań na temat audycji Jeżyka itd.