IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  
ZASADY DLA TRYBUTÓW

 

 ZASADY DLA TRYBUTÓW

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
the odds
Game over
Game over
Znaki szczególne : avatar © laura makabresku

ZASADY DLA TRYBUTÓW Empty
PisanieTemat: ZASADY DLA TRYBUTÓW   ZASADY DLA TRYBUTÓW EmptyCzw Sie 15, 2013 4:02 am

1. Jak pewnie zauważyliście, pod zdjęciem i opisem każdej lokacji znajduje się spis dostępnych dróg, jednak - bez linków. Nie jest to niedopatrzenie z naszej strony, a zabieg celowy, żeby urozmaicić Wam rozgrywkę. Opuszczając lokację, uwzględniacie na końcu postu kierunek, w którym się udajecie i dopiero wtedy jesteście kierowani przez Mistrza Gry do kolejnego numeru tematu, w którym na wstępie dostajecie opis sytuacji, jaką zastajecie po dotarciu na miejsce. Nie próbujcie sugerować się kolejnością cyfr, są wybrane w sposób całkowicie losowy.
2. W przeciwieństwie do poprzedniego roku, tym razem nie dostajecie w ręce całej mapy, ale pamiętajcie, że arena ma ograniczoną wielkość, kształt okręgu i jest otoczona polem siłowym. Jeśli będziecie kierowali się przez dłuższy czas na, na przykład, północ, może spotkać Was niemiła niespodzianka w postaci... dość silnego wyładowania magnetycznego.
3. Schemat walk z innym trybutem przedstawia się następująco: trybut 1 -> Mistrz Gry -> trybut 2 -> Mistrz Gry -> trybut 1... i tak dalej. Mistrz Gry decyduje w tym wypadku (na podstawie statystyk, specjalnych umiejętności, czasami może wesprzeć się kostkami), jaki skutek miał atak/obrona.
4. W trakcie gry wciąż możecie zdobywać punkty, zarówno PMG (dodawane do puli dla sponsorów) oraz punkty statystyk. Zarówno jedne jak i drugie będzie rozdzielał Mistrz Gry.
5. Jeśli chodzi o czasoprzestrzeń na arenie, tutaj nie przejdzie już naciąganie doby w nieskończoność. Jeden dzień w grze to cztery dni rzeczywiste, według planu:

1. dzień - 0.00 - 6.00
2. dzień - 6.00 - 12.00
3. dzień - 12.00 - 18.00
4. dzień - 18.00 - 24.00

Pamiętajcie o zachowaniu realizmu! Wasz trybut musi jeść, pić i sypiać, inaczej przypomni mu o tym Mistrz Gry, wywołując odpowiednią reakcję organizmu na wygłodzenie, odwodnienie czy nadmierne zmęczenie.
6. W razie jakichkolwiek pytań bądź niejasności, kontaktujcie się z administracją.

Wesołych Głodowych Igrzysk i niech los zawsze Wam sprzyja!
Powrót do góry Go down
 

ZASADY DLA TRYBUTÓW

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Bufet dla trybutów
» Spis trybutów i mentorów
» Zasady szkolenia
» Zasady szkolenia
» Zasady zawierania partnerstw

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Panem et circenses :: Po godzinach :: Archiwum :: Lokacje :: 
1. arena
-