IndeksIndeks  UżytkownicyUżytkownicy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  
Regulamin forum

 

 Regulamin forum

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
the odds
avatar
Zawód : Troublemaker
Znaki szczególne : avatar © laura makabresku

PisanieTemat: Regulamin forum   Wto Paź 22, 2013 11:56 pm

Regulamin

Informacje wstępne - zanim się zarejestrujesz

1.1 Wszelkie grafiki, kody oraz większość opisów, które znajdują się na forum, została stworzona przez Administrację. Chcesz coś pożyczyć albo wykorzystać? Nie kombinuj, po prostu zapytaj.
1.2 Fabuła forum osadzona jest w realiach trylogii Suzanne Collins 'Igrzyska Śmierci'. Większość nazw własnych oraz niektóre imiona bohaterów są własnością autorki.
1.3 Nick użytkownika = imię i nazwisko postaci. Nicki typu magda12 będą od razu usuwane. Nicki myślę, zastanawiam się itp., których właściciele nie zgłoszą prośby o zmianę, będą usuwane po upływie trzech dni od rejestracji.
1.4 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

Organizacja - zanim zaczniesz grać

2.1 Kartę Postaci należy oddać w ciągu siedmiu dni od rejestracji bądź rezerwacji wizerunku. Wstępnie. Jeśli wiesz, że się nie wyrobisz, możesz spokojnie przedłużyć ten termin - daj nam po prostu znać, że wciąż jesteś aktywny.
2.2 Administracja ma 24 godziny na sprawdzenie Karty Postaci, po upływie tego czasu zobowiązana jest do przedstawienia swoich wątpliwości i (nie)zaakceptowania.
2.3 Prosimy o zachowanie realiów. Administracja ma prawo nie zaakceptować Karty, jeśli postać będzie zbyt wyidealizowana albo wyrwana z rzeczywistości. W takim wypadku Kartę należy poprawić i ponownie oczekiwać na akceptację.
2.4 Po zaakceptowaniu Karty, gracz musi założyć skrzynkę kontaktową oraz wypełnić formularz dotyczący działalności Mistrza Gry. Założenie relacji, retrospekcji i telefonu jest opcjonalne.
2.5 Avatar musi mieć wymiary 320px wysokości i 200px szerokości oraz przedstawiać wizerunek postaci.
2.6 Sygnatura nie może rozciągać forum, ani być wyższa niż 300px. Prosimy także o unikanie gifów, które mogą wydłużać ładowanie się strony.
2.7 Nieobecności dłuższe niż tydzień należy zgłaszać w odpowiednim dziale.
2.8 Postać, która nie napisze żadnego posta fabularnego przez dwa tygodnie oraz nie będzie pojawiać się w tym czasie na forum (bez uprzedniego zgłoszenia nieobecności), zostanie zmieniona na nieaktywną. Postać pozostająca nieaktywna przez dwa kolejne tygodnie zostanie oddana do przejęcia lub uśmiercona.
2.9 Nie ma ograniczenia jeśli chodzi o ilość multikont, ale każde z nich musi być aktywne. Administracja ma prawo odmówić użytkownikowi akceptacji karty kolejnej postaci, jeśli uzna, że nie radzi sobie z pozostałymi, przy czym napisanie pięciu postów fabularnych, zakończone samouśmierceniem bohatera nie oznacza aktywności - podobnie, jak rozegranie wątku raz na dwa miesiące.

Gra fabularna

3.1 Grę fabularną można rozpocząć po zaakceptowaniu Karty Postaci i założeniu skrzynki kontaktowej.
3.2 Posty powinny być pisane zgodnie z zasadami polskiej pisowni i składać się z co najmniej pięciu logicznych zdań. Rodzaj narracji jest dowolny, ale powinien być konsekwentny.
3.3 Wypowiedzi postaci powinny być wyróżnione pogrubieniem. Jeśli postać zmieniła lokację, informacja o tym powinna pojawić się na początku, bądź na końcu posta.
3.4 Bilokacja? Tak, ale uzasadniona. Zazwyczaj zostaje włączona w trakcie eventów bądź misji. Można też włączyć ją sobie samemu w wypadku, gdy drugi gracz zwleka z odpisem, ale należy obowiązkowo zaznaczyć, w jakiej czasoprzestrzeni ma miejsce kolejna rozgrywka.
3.5 Postów Mistrza Gry (przy czym jako 'Mistrza Gry' rozumie się wszystkie postacie posiadające nick napisany uroczą, ciemnoczerwoną czcionką) nie wolno ignorować.
3.6 Zakazuje się sterowania innymi postaciami, a także uśmiercania ich bez zgody Mistrza Gry bądź administracji.
3.7 Zabroniona jest gra pomiędzy multikontami tej samej osoby i/lub Mistrzem Gry przez nią prowadzonym.
3.8 Jeśli w wątku bierze udział kilka osób (np. misje), proponuję nie tworzyć długaśnych epopei, bo będziecie tamować akcję.
3.9 Co prawda nie zakazujemy umieszczania w postach scen seksu, ale jeśli postać będzie istniała tylko dla tego jednego wątku, musi liczyć się z niespodziankami od Mistrza Gry w postaci nieplanowanej ciąży, choroby wenerycznej lub innego przykrego wypadku. Jeśli post zawiera treści erotyczne, powinien być odpowiednio oznaczony (+18) lub ukryty.
3.10 Zabijając postać przejmujecie jej wszystkie punkty PMG, rozgrywka ta musi być oczywiście nadzorowana przez Mistrza Gry.
3.11 W przypadku przekazania postaci do grupy nieaktywnych, istnieje możliwość przelania jej punktów PMG na aktywne multikonto, jednakże postać ta powinna mieć rozegrane co najmniej trzy gry fabularne. Zasada ta tyczy się także postaci uśmierconych.

Na koniec

4.1 Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, o czym ma obowiązek poinformować użytkowników.
4.2 Administracja nie gryzie, uwielbia za to pomysły i jest chętna do pomocy.


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 

Regulamin forum

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Regulamin forum
» Regulamin forum
» Regulamin Forum i Gry
» Łowcy Wampirów
» Regulamin Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Panem et circenses :: Organizacja :: Strefa techniczna-